Vi søker etter en person som trives med mennesker og er god på relasjoner og nettverk. Du må mestre en aktiv hverdag og være glad i å jobbe strategisk, strukturert og operativt med alt fra salg og markedsføring til rekruttering av kunder og kandidater. Det er viktig for oss at du bryr deg om mennesker og syns det er gøy å se andres muligheter og evner.
De viktigste arbeidsoppgavene:
- Salg og markedsføring av rekruttering – og bemanningstjenester
- Rekruttering og utvelgelse av kandidater
- Oppfølging av kunder og medarbeidere
Kvalifikasjoner vi ønsker oss:
- Utdannelse tilsvarende 3-årig høyskolenivå
- Salgserfaring B2B, gjerne fra bemanningsbransjen
- Flytende norsk- eller skandinavisk
- Gjerne kunnskaper i coaching og samtaleteknikk
Disse egenskapene kjennetegner de vi mener vil lykkes best med å skape resultater:
- Sosial, kreativ og faglig dyktig
- Relasjonsbygger med høy integritet
Løsningsorientert med stor evne til omstilling - Systematisk og nøye
Vi ser etter deg som trives å jobbe selvstendig og som ønsker å være aktiv deltakende på arenaer der næringsfolk samles. Stor fleksibilitet, mye ansvar, god lønn for riktig person og spennende muligheter fremover i en bedrift som vil være helt annerledes enn alle andre. Vi er opptatt av å tilnærme oss rekruttering, ledelse og bemanning med en feminin touch.
Vi verdsetter verdier som modig, overraskende, stolt, ansvarsfull, ivrig, kvalitetsbevisst og kunnskapsrik.
Dersom dette er interessant for deg, kan du sende søknad og cv til: anne@aylanordic.no
Send gjerne en epost til oss dersom du også jobber som selvstendig næringsdrivende her i Agder og kan tenke deg et samarbeid med oss. Vi er overbevist om at vi står sterke sammen.