Å satse på dyktige ressurser innen salg og markedsføring er et strategisk valg for å øke konkurranseevnen til enhver virksomhet. Markedsføring, kommunikasjon og salg har utviklet seg enormt etter Internett og smarttelefonens fremvekst. Kravene til hva som er en god selger og markedsfører er dynamisk i samspill med den rivende utviklingen innen fagområdet.
Vår digitale hverdag påvirker måten vi jobber, kommuniserer, samhandler og deler informasjon. Utviklingen har ført til at markedsføringen må nå menneskene der de er i øyeblikket.
Kunnskap om forbrukernes nettvaner og holdninger er blitt viktig innsikt for å kunne drive med markedsføring. Vi er godt kjent med kanaler som blogger, podcaster, sosiale medier (Twitter, Facebook, LinkedIn og Instagram) og søkemotorer (GoogleAds). Vi har rekrutteringspartnere som selv er selgere og som har jobbet dedikert med rekruttering av selgere i mange år.
En dyktig selger måles av en rekke elementer, som evnen til å bygge relasjoner/nettverk, skape tillit, tilegne seg kunnskap, storytelling og lande avtaler/salg. Analyse og strategi står sentralt for å lykkes i salgsarbeidet, enten det er B2B eller B2C. Vi kan salg og elsker å jobbe med selgere.